Oferty Pracy Przedsiębiorców
Oferta pracy nr 7/2020
Nazwa Firmy składającej ofertę: FOLPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Sp. k
Adres Firmy składającej ofertę: FOLPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. ul. Składowa 2A, 64-000 Kościan
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail) e-mail: kadry@folplast.com.pl, nr.tel: 65 512 86 78
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): OPERATOR MASZYN
Wymagania na stanowisku:
- wykształcenie min. zawodowe (mile widziane średnie techniczne),
- uprawnienia na wózki widłowe (mile widziane),
- umiejętność pracy w zespole,
- dokładność i sumienność, odporność na stres,
- gotowość do pracy zmianowej i w porze nocnej
Zakres obowiązków:
- obsługa maszyn do wydmuchu na folii
- transport ładunków paletowych na terenie zakładu,
- utrzymanie odpowiedniego poziomu jakościowego produktu,
- utrzymywanie procesu produkcyjnego według ustalonego standardu.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV
Forma i miejsce składania ofert: forma papierowa – adres FOLPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.ul. Składowa 2A, 64-000 Kościan
Forma elektroniczna- e-mail: kadry@folplast.com.pl, nr.tel: 65 512 86 78
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych(Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych(Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 )
Termin składania ofert: brak
Oferta pracy nr 6/2020
Nazwa Instytucji składającej ofertę: Przedszkole Samorządowe w Czempiniu
Adres Instytucji składającej ofertę: Czempiń, ul. Nowa 4
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): konserwator/dozorca
I. Wymagania niezbędne dla kandydata na stanowisko konserwatora/dozorcy:
Osoba ubiegająca się o stanowisko:
1. Jest obywatelem polskim.
2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych.
3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Posiada wykształcenie – techniczne, minimum zawodowe.
5. Posiada prawo jazdy kat. B i możliwość podpisania umowy na dysponowanie samochodem prywatnym do celów służbowych.
II. Wymagania dodatkowe :
1. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, samodzielność i dokładność.
2. Dodatkowym atutem będą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie:
a) obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV ,
b) obsługi i konserwacji kotłów wodnych na paliwa gazowe o mocy powyżej 50kW oraz gazowego podgrzewacza wody.
III. Zakres obowiązków:
1. Dokonywanie napraw wewnątrz i na zewnątrz budynków Przedszkola Samorządowego w Czempiniu (Czempiń ul. Nowa 4, Czempiń ul. Borówko Stare ½, Jarogniewice ul. Poznańska 4, Stary Gołębin 13/2 ) w ramach posiadanych kwalifikacji, umiejętności i posiadanego przez zakład pracy sprzętu.
2. Zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, zajmowanie się obsługą, konserwacją , naprawami i montażem urządzeń oraz sieci o napięciu do 1kV – wszystkie oddziały przedszkolne, według potrzeb.
3. Obsługa kotła wodnego na paliwa gazowe oraz gazowego podgrzewacza wody, a także urządzeń pomocniczych.
4. Konserwacja i bieżące naprawy sprzętu na przedszkolnych placach zabaw: w Czempiniu, ul. Nowa i ul. Borówko Stare oraz w Jarogniewicach.
5. Dbanie o czystość i bezpieczeństwo oraz zieleń wokół budynku w Czempiniu ul. Nowa 4.
6. Dbanie o zieleń na placu zabaw w Czempiniu, ul. Nowa 4 oraz koszenie trawy na placu zabaw w Czempiniu, ul. Borówko Stare ½ i w Jarogniewicach ul. Poznańska 4.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej, potwierdzonej kopiami świadectw pracy. Dokument powinien zawierać oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
4. Oświadczenie o posiadanej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.
5. Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków
konserwatora/ dozorcy w przedszkolu.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko
konserwator/dozorca” , do skrzynki pocztowej umieszczonej przy wejściu do budynku A
Przedszkola Samorządowego w Czempiniu, ul. Nowa 4, w godz. 7.00-15.00 , do dnia 14 sierpnia
2020r.
2. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych , kandydaci zostaną poinformowani
telefonicznie.
Honorata Ruszkowska
Dyrektor Przedszkola Samorządowego w Czempiniu
Oferta pracy nr 5/2020
I Zarząd Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w Kościanie ogłasza nabór
na wolne stanowisko:
1) Nazwa i adres jednostki: Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości w Kościanie
ul. Dworcowa 1, 64-00 Kościan
2) Nazwa stanowiska: Specjalista ds. programów pomocowych
3) Liczba lub wymiar etatu: 1
4) Warunki pracy: Praca w budynku, na I piętrze
II Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe;
2) posiadanie obywatelstwa polskiego;
3) pełna zdolność do czynności prawnych;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
7) nieposzlakowana opinia;
8) znajomość zagadnień z zakresu promocji i marketingu;
9) znajomość zagadnień związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej;
10) znajomość form wsparcia oferowanych przedsiębiorcom w ramach programów rządowych oraz środków Unii Europejskiej;
11) znajomość zagadnień związanych z formami pomocowymi skierowanymi do firm w związku z pandemią;
12) biegła obsługa komputera w zakresie: pakietu biurowego OpenOffice, Excela, poczty elektronicznej, Internetu, programów graficznych;
13) umiejętność tworzenia tekstów informacyjnych i promocyjnych oraz materiałów graficznych;
14) znajomość technik nowoczesnego przekazu: Internetu, w tym platformy Google oraz socialmediów – Fanpage, Twittera, LinkedeIn, YouToube;
15) samodzielność w pracy i w pozyskiwaniu wiedzy;
16) gotowość do podnoszenia kwalifikacji;
17) otwarcie na nowe wyzwania;
18) umiejętność pracy z klientem indywidualnym;
19) umiejętność pracy z grupą - prowadzenia spotkań informacyjnych;
20) sumienność i obowiązkowość;
21) odporność na stres.
III Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej lub doświadczenie w zakresie promocji;
2) znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
IV Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przyjmowanie i obsługa interesantów;
2) pomoc w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych oraz pozyskiwaniu wsparcia dla przedsiębiorców i osób zakładających działalność gospodarczą oraz obsługa podpisanych umów;
3) organizacja i prowadzenie szkoleń, spotkań informacyjnych;
4) przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych. Odpowiedzialność za szeroko pojętą promocję SWP;
5) komunikacja z klientami Ośrodka poprzez stronę internetową, socialmedia i newslettera;
6) współpraca z jednostkami administracji publicznej, mediami, innymi jednostkami o podobnym charakterze oraz instytucjami partnerskimi;
7) aktywne włączanie się w projekty realizowane przez OWP;
8) promowanie idei przedsiębiorczości.
V Warunki pracy na stanowisku:
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
2) praca w budynku – siedzibie SWP: ul. Dworcowa 1;
3) praca w godzinach: poniedziałek-piątek 8.00-16.00;
4) praca w zespole;
5) bezpośredni kontakt z klientami.
VI Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
2) życiorys zawodowy (CV) – opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
VII Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Biurze Ośrodka Wspierania Przedsiębiorczości w Kościanie, ul. Dworcowa 1 (budynek dworca PKP, I piętro) albo przesłać pocztą pod ww. adres w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista ds. programów pomocowych” w terminie do dnia 24.07.2020 r.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Biura po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo zostaną przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu spotkania.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w Kościanie.
Oferta Pracy nr 4/2020
Nazwa Instytucji składającej ofertę: Przedszkole Samorządowe w Czempiniu
Adres Instytucji składającej ofertę: Czempiń, ul. Nowa 4
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): konserwator/dozorca
Wymagania na stanowisku:
Osoba ubiegająca się o stanowisko:
1. Jest obywatelem polskim.
2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych.
3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Posiada wykształcenie – techniczne, minimum zawodowe.
5. Posiada prawo jazdy kat. B i możliwość podpisania umowy na dysponowanie samochodem prywatnym do celów służbowych.
I. Wymagania dodatkowe :
1. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, samodzielność i dokładność.
2. Dodatkowym atutem będą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie:
a) obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV ,
b) obsługi i konserwacji kotłów wodnych na paliwa gazowe o mocy powyżej 50kW oraz gazowego podgrzewacza wody.
Zakres obowiązków:
1. Dokonywanie napraw wewnątrz i na zewnątrz budynków Przedszkola Samorządowego w Czempiniu (Czempiń ul. Nowa 4, Czempiń ul. Borówko Stare ½, Jarogniewice ul. Poznańska 4, Stary Gołębin 13/2 ) w ramach posiadanych kwalifikacji, umiejętności i posiadanego przez zakład pracy sprzętu.
2. Zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, zajmowanie się obsługą, konserwacją , naprawami i montażem urządzeń oraz sieci o napięciu do 1kV – wszystkie oddziały przedszkolne, według potrzeb.
3. Obsługa kotła wodnego na paliwa gazowe oraz gazowego podgrzewacza wody, a także urządzeń pomocniczych.
4. Konserwacja i bieżące naprawy sprzętu na przedszkolnych placach zabaw: w Czempiniu, ul. Nowa i ul. Borówko Stare oraz w Jarogniewicach.
5. Dbanie o czystość i bezpieczeństwo oraz zieleń wokół budynku w Czempiniu ul. Nowa 4.
6. Dbanie o zieleń na placu zabaw w Czempiniu, ul. Nowa 4 oraz koszenie trawy na placu zabaw w Czempiniu, ul. Borówko Stare ½.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:
1. List motywacyjny.
2. CV z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej, potwierdzonej kopiami świadectw pracy. Dokument powinien zawierać oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
4. Oświadczenie o posiadanej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.
5. Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków konserwatora/ dozorcy w przedszkolu.
Forma i miejsce składania ofert: Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko konserwator/dozorca” , do skrzynki pocztowej umieszczonej przy wejściu do budynku A Przedszkola Samorządowego w Czempiniu, ul. Nowa 4, w godz. 7.00-15.00 , do dnia 17 lipca 2020r.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Oferta Pracy nr 3/2020
Nazwa Firmy składającej ofertę: Przedsiębiorstwo Usługowo-Wdrożeniowe „Tempeks” Bogusław Żurawski
Adres Firmy składającej ofertę: ul. Stanisława Knapowskiego 28, 60-126 Poznań
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail): 668447403, tempeks@tempeks.pl
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): palacz kotłów c.o. w kotłowni w Gorzycach – zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
Wymagania na stanowisku (max 400 znaków): uprawnienia energetyczne do obsługi kotłów wodnych o mocy powyżej 50 kW (lub chęć ich zdobycia), dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność.
Zakres obowiązków (max 400 znaków): eksploatacja, konserwacja, nawęglanie i usuwanie żużla z dwóch kotłów tłokowo-miałowych 60 kW, przyjmowanie dostaw opału, regulowanie parametrów pracy instalacji, spisywanie stanu liczników, utrzymanie czystości w pomieszczeniach kotłowni.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV, dowód osobisty, świadectwa pracy, uprawnienia energetyczne.
Forma i miejsce składania ofert: email na wskazany adres lub osobiście w biurze firmy po wcześniejszej rozmowie telefonicznej
Termin składania ofert: bezterminowo
Oferta Pracy nr 2/2020
Nazwa Firmy składającej ofertę: Przedsiębiorstwo Usługowo-Wdrożeniowe „Tempeks” Bogusław Żurawski
Adres Firmy składającej ofertę: ul. Stanisława Knapowskiego 28, 60-126 Poznań
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail): 668447403, tempeks@tempeks.pl
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): palacz kotłów c.o. w kotłowni w Gorzycach – zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
Wymagania na stanowisku (max 400 znaków): uprawnienia energetyczne do obsługi kotłów wodnych o mocy powyżej 50 kW (lub chęć ich zdobycia), dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność.
Zakres obowiązków (max 400 znaków): eksploatacja, konserwacja, nawęglanie i usuwanie żużla z dwóch kotłów tłokowo-miałowych 60 kW, przyjmowanie dostaw opału, regulowanie parametrów pracy instalacji, spisywanie stanu liczników, utrzymanie czystości w pomieszczeniach kotłowni.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV, dowód osobisty, świadectwa pracy, uprawnienia energetyczne.
Forma i miejsce składania ofert: email na wskazany adres lub osobiście w biurze firmy po wcześniejszej rozmowie telefonicznej
Termin składania ofert: bezterminowo
Oferta Pracy nr 1/2020
Nazwa Firmy składającej ofertę Leopol Meble Polska Sp. z o.o. Sp.k.
Adres Firmy składającej ofertę ul. Średzka 2, 63-100 Zbrudzewo
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail) +48 61 28 48 670, rekrutacja@leopol.pl
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy) OPERATOR MASZYN CNC
Wymagania na stanowisku:
Szukamy osób, które:
• Znają zasady czytania rysunku technicznego,
• Potrafią pracować w zespole,
• Są dynamiczne w swoich działaniach,
• Posiadają umiejętność analitycznego myślenia oraz wyobraźnię przestrzenną,
• Posiadają minimum podstawową znajomość obsługi komputera,
Co oferujemy Naszym Pracownikom?
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• Konkurencyjne wynagrodzenie wypłacone w terminie,
• Bogaty pakiet socjalny – w tym m.in. wczasy pod gruszą, premie świąteczną, dofinansowanie dojazdów,
• Bezpieczne warunki oraz przyjazną atmosferę pracy :) ,
• KOMPLETNE PRZYUCZENIE :)
Zakres obowiązków:
Pracując u Nas będziesz odpowiedzialny/a za:
• Obróbkę materiału (drewna/pianki) z użyciem nowoczesnego centrum obróbczego,
• Wprowadzanie parametrów obróbki,
• Realizację planów produkcyjnych,
• Kontrolę zużycia narzędzi oraz dbanie o stan techniczny urządzeń,
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV z opisem doświadczenia i danymi kontaktowymi kandydata
Forma i miejsce składania ofert: poprzez adres mailowy rekrutacja@leopol.pl lub w siedzibie firmy dział Kadr
Termin składania ofert: do końca maja 2020 r.
Oferta Pracy nr 2/2019
Nazwa Firmy składającej ofertę: TRAFFIC Paweł Ławniczak
Adres Firmy składającej ofertę: Czempiń/Piotrkowice
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail): p.lawniczak@traffic.com.pl
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): Spedytor międzynarodowy ze znajomością języka niemieckiego
Wymagania na stanowisku:
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem)
- Wiedza dotycząca przepisów prawa transportowego
Zakres obowiązków:
- planowanie rozładunków i załadunków
- dyspozycja zleceń i kontrola ich realizacji
- sporządzanie ofert
- dobra komunikacja z klientami i kierowcami
- pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientami i podwykonawcami
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
- sporządzanie oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV
Forma i miejsce składania ofert: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: p.lawniczak@traffic.com.pl
Termin składania ofert: do 20.12.2019 r.
Oferta Pracy nr 1/2019
Nazwa Firmy składającej ofertę: Szkoła Podstawowa w Głuchowie
Adres Firmy składającej ofertę: Głuchowo, ul. Kościańska 28/30
Dane kontaktowe Firmy: 518630886, spgluchowo@gmail.com
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): sprzątaczka
Wymagania na stanowisku: zaangażowanie, odpowiedzialność
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości na Sali gimnastycznej oraz terenie wokół.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV
Forma i miejsce składania ofert: Osobiście. Szkoła Podstawowa w Głuchowie, ul Kościańska 28/30
Termin składania ofert 1 lipca 2019 r
Oferta Pracy nr 3/2018
Nazwa Firmy składającej ofertę: Centrum Kultury Czempiń
Adres Firmy składającej ofertę: 64-020 Czempiń, ul. Stęszewska 27
Dane kontaktowe Firmy: tel. +48 61 28 26 232, centrum.kultury.czempin@wp.pl
Przedmiot oferty: organizator imprez
Wymagania na stanowisku:
- wykształcenie wyższe, ostatni rok studiów lub średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego,
- znajomości ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz organizacji imprez masowych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, popartą oświadczeniem kandydata.
- Prawo jazdy kategoria „B"
Zakres obowiązków:
- organizowanie i promowanie przedsięwzięć kulturalnych, mających na celu aktywizowanie środowiska w dziedzinie oświaty i kultury,
- nadzór nad przebiegiem organizowanych imprez oraz ich procesem przygotowań, w tym kontakty z artystami oraz sponsorami,
- organizacja imprez cyklicznych,
- planowanie i opracowanie aplikacji projektowych w celu pozyskania zewnętrznych środków pomocowych na organizację imprez i działania z zakresu edukacji kulturalnej,
- merytoryczne opracowywanie oraz prowadzenie projektów kulturalnych (współpraca z pozostałymi instruktorami),
- czynny udział w wydarzeniach organizowanych przez Centrum Kultury Czempiń
- współpraca w tworzeniu miesięcznika Puls Czempinia
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie, oświadczenie o niekaralności
Forma i miejsce składania ofert: wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach bezpośrednio w Centrum Kultury Czempiń, ul. Stęszewska 27, 64-020 Czempiń lub przesyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem na kopercie „rekrutacja”.
Termin składania ofert: do 19 marca 2018r. Oferty, które wpłyną do CK po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Na rozmowy kwalifikacyjne zostaną zaproszone tylko wybrane osoby.
Oferta pracy nr 2/2018
Nazwa Firmy składającej ofertę: ATR Agrohandel Sp. z o.o.
Adres Firmy składającej ofertę: ul. Usługowa 6; 73-110 Stargard / Oddział Czempiń
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail) 668 870 061; katarzyna.liszka@atr-agrohandel.pl
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): Kierowca kat. C
Wymagania na stanowisku: prawo jazdy kat. C, uprawnienia ADR, uprawnienia do przewozu rzeczy, doświadczenie w transporcie krajowym min 1 rok.
Zakres obowiązków: Transport samochodem ciężarowym ŚOR, nawozów i nasion do klienta.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: prawo jazdy kat. C, uprawnienia ADR, uprawnienia do przewozu rzeczy.
Forma i miejsce składania ofert : mail: katarzyna.liszka@atr-agrohandel.pl
Termin składania ofert: 16.02.2018 r.
Oferta pracy nr 1/2018
Nazwa Firmy składającej ofertę: ATR Agrohandel Sp. z o.o.
Adres Firmy składającej ofertę: ul. Usługowa 6; 73-110 Stargard / Oddział Czempiń
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail) 668 870 061; katarzyna.liszka@atr-agrohandel.pl
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): Magazynier - Operator wózka widłowego
Wymagania na stanowisku: doświadczenie w pracy na magazynie, uprawnienia na obsługę wózka widłowego, znajomość obsługi komputera
Zakres obowiązków: wydawanie i przyjmowanie towaru, przeładunki towaru, konfekcjonowanie towaru
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: uprawnienia na obsługę wózka widłowego
Forma i miejsce składania ofert : mail: katarzyna.liszka@atr-agrohandel.pl
Termin składania ofert: 16.02.2018 r.
Oferta pracy nr 3/2017
Nazwa Firmy składającej ofertę: LUMO Technika Grzewcza Sp. z o.o.
Adres Firmy składającej ofertę: ul. Główna 51b, Krosno, 62-050 Mosina
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail): amalecka@lumo.com.pl
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): Blacharz-Ślusarz
Wymagania na stanowisku:
- Wykształcenie: zawodowe,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- Racjonalne i oszczędne używanie surowców, materiałów, paliw i energii na swoim stanowisku pracy
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie prac cięcia, gięcia, wybijania otworów i spawania, mające na celu przygotowanie i wykonanie elementów obudowy produkowanych urządzeń, zgodnie z obowiązującą dokumentacją techniczną.
- Montaż końcowy obudowy produkowanych urządzeń.
- Samokontrola jakości wykonanych elementów.
- Wypełnianie kart przewodnich wyrobów oraz kart przewodnich półfabrykatów.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV, świadectwa pracy
Forma i miejsce składania ofert:mailowo, telefonicznie lub osobiście
Termin składania ofert:10.11.2017
Oferta pracy nr 2/2017
Nazwa Firmy składającej ofertę: Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A Sp. z o. o. (KRAZ 493)
Adres Firmy składającej ofertę: ul. Piotrkowska 55, 90-413 Łódź (Praca świadczona będzie w Głuchowie w firmie DHL przy ul. Komornickiej 1)
Dane kontaktowe Firmy: tel. 731 787 888, e-mail praca@tempusa.pl
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy): magazynier/sortownik
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- stawkę godzinową: 16,25 zł brutto (dzień) lub 21,13 (noc),
- wolne weekendy,
- elastyczność zatrudnienia,
- premie uznaniowe i regulaminowe,
- możliwość przedłużania umowy drogą elektroniczną,
- możliwość przejęcia przez Pracodawcę,
- stabilną pracę długoterminową,
- posiłki regeneracyjne w okresie zimowym,
- dowóz spoza miejsca pracy.
Wymagania na stanowisku
- chęć do pracy,
- dyspozycyjność poniedziałek-piątek,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
Zakres obowiązków
- skanowanie przesyłek kurierskich,
- sortowanie przesyłek,
- załadunek oraz rozładunek przesyłek przychodzących oraz wychodzących.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: życiorys.
Forma i miejsce składania ofert: mailowo na praca@tempusa.pl bądź osobiście w biurze Agencji Pracy Czasowej Tempus A, w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 55, od poniedziałku do piątku, w godzinach: 10:00-16:00.
Termin składania ofert: brak.
Informacje dodatkowe: jest to praca tymczasowa długoterminowa.
Oferta pracy nr 1/2017
Nazwa Firmy składającej ofertę…Polomarket Sp.z o. o
Adres Firmy składającej ofertę………Giebnia 20 88-170 Pakość
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail)………518010336
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy) kasjer-sprzedawca
Wymagania na stanowisku - brak
Zakres obowiązków
- obsługa Klienta na sali sprzedaży,
- obsługa kasy fiskalnej,
- dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towarów,
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji- brak
Forma i miejsce składania ofert …telefonicznie
Termin składania ofert - brak
Przykładowa oferta pracy: Monter obrabiarek wysokoobrotowych i rotacyjnych: przejdź
Oferta Pracy nr: 3/2016
Nazwa Firmy składającej ofertę: RESTUARACJA NOVA
Adres Firmy składającej ofertę: ul. Poznańska 47, 62-040 PUSZCZYKOWO
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail): tel. 600 025 073
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy):
KELNERKA/KELNER (praca na cały etat oraz dorywcza)
Wymagania na stanowisku (max 400 znaków):
- kultura osobista,
- znajomość zasad obsługi kelnerskiej.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w restauracji/kawiarni,
- znajomość obsługi kasy fiskalnej.
Zakres obowiązków (max 400 znaków):
- obsługa kelnerska w restauracji,
- obsługa imprez okolicznościowych,
- przygotowywanie sali.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV
Forma i miejsce składania ofert
Termin składania ofert:
Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr tel. 600 025 073
*
Oferta Pracy nr: 2/2016:
Nazwa Firmy składającej ofertę:
Centrum Językowe sCOOL Hubert Piotrowicz
Adres Firmy składającej ofertę:
Piotrkowice 1 c, 64-020 Czempiń
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail)
790-615-001 , info@scool.pl
Przedmiot oferty (nazwa stanowiska pracy:
Przedstawiciel Handlowy do spraw sprzedaży szkoleń biznesowych
Wymagania na stanowisku (max 400 znaków)
- Doświadczenie w sprzedaży szkoleń biznesowych,
- Umiejętność prezentacji kompleksowej oferty,
- Wysoka komunikatywność i zaangażowanie się w pełnione obowiązki,
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych,
- Chęć ciągłego rozwoju oraz umiejętność poszukiwania niestandardowych rozwiązań
- Zdolności negocjacyjne
Zakres obowiązków:
POSZYKUJEMY
Partnera, który posiada już własny zespół sprzedażowy i poszukuje innowacyjnego produktu, który mocno wzbogaci jego portfel
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż innowacyjnych szkoleń
- Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z potencjalnymi Klientami,
- Informowanie klientów o produktach i nowościach w ofercie, zbieranie opinii i uwag
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji CV
Forma i miejsce składania ofert
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie zgłoszenia (CV)
za pośrednictwem maila info@scool.pl lub tel: 790-615-001
Termin składania ofert: brak
Oferta Pracy nr: 1/2016:
Nazwa Firmy składającej ofertę: PGB Human Resources
Adres Firmy składającej ofertę: Piotrkowice 1C
Dane kontaktowe Firmy (nr tel. e-mail) : 508 135 747, mail: j.iks@pgbhr.com
Przedmiot oferty: Asystent ds. sprzedaży i rekrutacji
Wymagania na stanowisku:
- wykształcenie średnie
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętności komunikacyjne
- obsługa poczty elektronicznej
Zakres obowiązków:
- Tworzenie bazy potencjalnych klientów
- Komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z potencjalnymi klientami
- Udział w tworzeniu strategii komunikacji z potencjalnymi klientami
- Udział w spotkaniach z Klientami
- Zamieszczanie ogłoszeń
- Selekcja aplikacji
- Wywiady telefoniczne
- Standaryzacja CV
- Planowanie, raportowanie dzienne, tygodniowe, miesięczne
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji: CV
Forma i miejsce składania ofert: CV na adres mailowy: j.iks@pgbhr.com lub
tel: 508 135 747
Termin składania ofert: brak