Biuro Rady Miejskiej

Biuro Rady Miejskiej

Magdalena Głucha-Napierała

Urząd Gminy w Czempiniu
Pokój nr: 14 (I piętro)
nr telefonu: 61 28 26 703 wew. 119
biurorady@czempin.pl









Zadania Biura Rady Miejskiej:

  1. zapewnienie obsługi administracyjnej i kancelaryjno-technicznej Rady i jej komisji, w tym w szczególności: protokołowanie przebiegu sesji Rady, udostępnianie protokołów z ww. oraz uchwał Rady do publicznego wglądu,
  2. prowadzenie sekretariatu Przewodniczącego Rady,
  3. pomoc radnym w wypełnianiu ich mandatu,
  4. ewidencja i przekazywanie według kompetencji interpelacji, wniosków, zapytań radnych, wniosków komisji Rady i przygotowywanie odpowiedzi na nie na zasadach określonych w § 30 Regulaminu,
  5. ewidencja i przekazywanie według kompetencji skarg i wniosków mieszkańców Gminy składanych na ręce Przewodniczącego Rady,
  6. prowadzenie postępowań zmierzających do utworzenia osiedli i sołectw,
  7. koordynacja i współudział w organizacji wyborów sołtysów i rad sołeckich oraz przewodniczących zarządów osiedli,
  8. obsługa gminnych jednostek pomocniczych w zakresie tworzenia statutów i ich aktualizacji,
  9. prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej w Czempiniu,
  10. prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych Rady Miejskiej w Czempiniu.